Konfaläger -09 Barnens Ö

Välsigna er alla haha jag skoja bara, vet inte riktigt hur jag ska börja att berätta om lägret. Otroligt kul va de iaf, jag har inte haft så roligt på jättelänge!
Men så där roligt kan man inte ha utan biverkningar är helt slut bokstavligt talat kommer gå och lägga mej typ 8 haha :D niiiiice, kommer va hur utvilad som helst imorgon förhoppningsvis!
Haha det roliga va bara att vi åt hela tiden, jag skojar inte typ 6 gånger varje dag + att vi åt godis i mellan de gångerna haha känner mig som värsta fettot seriöst! Bättre än att gå hungrig antar jag! =D

Puss&Kram Agnes <3













Bilder tagna av Nelly
Är vi inte fiiina!? :D


Kommentarer
Postat av: Miranda

du driiiver! ni var på barnens ö?

vilken gård va ni på? :D

kanske har varit på den ;) <3

2009-10-20 @ 16:46:32
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0