Franska, franska hela dagen lång

HEJ kan någon gissa vem som har sprillans ny frisyr haha, jo jag! Klippte raklugg, tunnade ut håret och typ bla bla bla. Jag ser konstig ut typ inte-agnes skulle jag beskriva det. Är nöjd iaf haha :D

idag har jag haft b-språk hela dagen haha de va jättekul och på morgonen åt vi fransk frukost så jag tryckte i mig 2 croissanter, fettovarning OH YES BABY! haha ja ska inte ljuga jag tog en 3e för att äta den till lunch...

Vad har mer hänt idag? Hahah jo Alva och jag hitta våra soulmates och så såg vi nån konsig fransk film inspelad på typ 80-taler om en liten kille som va bög o alla hatade typ honom och han drömde om nån barbievärld, den var minst sagt speciell om man säger så haha. Det roliga va att han såg ut som en tjej så ja fatta efter typ halva filmen att de inte va de, kalla mig efterbliven.
Efter jag klippt mej träffa jag Annis vi gjorde massa saker o hon gjorde chailatte till mej så jävla gott! smakde precis som från espresso house bara mindre skum haha!

imorn e de konfa+teater+simning i skolan hur ska jag orka med allt det där :S

Puss&Kram Agnes <3 PS. kan tyvärr inte lägga upp bild på håret för usb-sladden e spårlöst försvunnen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0