Ett inlägg till:)

Hej, nu kommer ett inlägg till, just nu sitter jag och kollar på "Romeo och Julia" haha det är så nice :P! 
Fast jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva om. Kanske om vad som händer i helgen??
I helgen ska stackars Anna inte göra mkt, det var tänkt att det skulle bli landet men jag bestämde mig för att göra läxor, no. Vet att det låter helt galet och det är det verkligen men jag kan inte ligga efter i no:n det är för mkt vener och artärer om vart annat+matspjältningen elr nåt sånt hihi ;)
Hoppas verkligen att ni får en bättre helg än mig mina älsklingar 
Puss&kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: kanske de kanske :P

2009-10-03 @ 17:07:02
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0