En dååålig tisdag!!!

Jag kom hem igår från en väldigt rolig dag på stan med världens bästa Prins och Systeryster, men trots att det var roligare än roligas känns det som om mitt huvud ska falla av D:!! Jag hade jätte hög feber och en hals så igentäppt att det nästan var omöjligt att ta ett andetag, jag kunde inte äta för det gjorde ont och febern gav mig frossa så när jag la mig ner för att sova gjorde det ont i hela kroppen. Jag tror inte jag har gråtit så mycket på väldigt länge.
Jag somnade kl, 19/20 på kvällen och vaknade igen, (kokhet och med en blöt kudde av tårarna) vid 2 på natten. 
Det var nog den värsta natten i mitt liv på länge och nu, dagen efter har inte varit mkt bättre :(
Tänkte bara skriva ett inlägg som förhoppningsvis förklarar att jag inte svarat på sms elr samtal i mobilen.. 
Och just det- NEJ TACK till sushi :P
Puss&kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: Agnes

krya på dej stackare! <3<3<3<3

2009-10-28 @ 12:17:12
URL: http://pusssokraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0