Läx- och Provfri! :D

Hej! sitter här och kollar på the Hills och njuter av att alla veckans läxor och prov e avklarade! Lättnad! Hemkunskaps provet idag va jättelätt eftersom ja kunde allt utom degspad lr nåt :D idag va så himla enkelt t.o.m franskan behövde vi inte lyfta ett finger! Behöver verkligen fler dagar som denna.. :)
Efter skolan drog ja o Anna Panna till åhléns city o kollade väskor och skor, superkul!

Igår bloggade jag inte p.g.a av alla läxor tills idag, efter skolan va jag, Melinda och Miranda en snabbis i skrapan och ja hann hitta 2 saker jag vill ha på typ 5 minuter på Monki.. Efter det mötte jag upp Anna i gamla stan och vi pratade lite och så :)

Hittar inte min USB-sladd så de blir inga bilder tyvärr men ni får vänta lite, kommer säkert imorn!

Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0