Inte värt att läsa

Hej alla läsare! =) Mina planer för dagen är att plugga mig igenom berget av läxor som jag har försökt skjuta upp hela lovet hehe.
Runt klockan halv sex ska jag möta upp Alva och sova där, man vet aldrig vad vi kan tänkas hitta på!

Haha, jag drömde så konstigt inatt. Det var jag och Vera och vi hade köpt varsin system kamera, hennes var mkt bättre och större. Vi befann oss på nån konstig ö och helt plötsligt kastade Veras pappa min system kamera i havet så att den gick sönder och jag blev jättearg såklart. Sen fortsatte drömmen bara med bråk om systemkameran och att dom vägrade köpa en ny. Hehe.

Just nu sitter jag här och desperat försöker trycka in memory sticket från mobilen in i alla datans uttags-grejer. Det funkar på två ställen men det händer ju inte ett skit! D: Jag vill ha in bilderna i datan men inget funkar eftersom min USB-sladd e borta.
Oj, det här inlägget blev verkligen allt annat än roligt men i brist på fantasi kan det faktiskt bli sähär illa.

Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0