Himmelriket och Moderna Muséet

Hola amigos! Kom hem för typ 1 timme sen efter en livad dag på stan med Nelly.
Hahah vi va inne i himmelriket haha, i alla fall himmelriket hos alla som värdesätter dyra märken, dom flesta?
Vi hade alltså vägarna förbi louis vuitton och gucci. Och Nelly gjorde givetvist bort sig genom att ropa "det finns ingen vakt här, kom vi går in" svaret på det får vi från en arg vakt som hälsar på oss, men vi såg honom inte eftersom att han liksom smälte in i väggen XD.
Anldeningen till att vi inte gillar vakterna är att dom granskar en från topp till tå och är allmänt misstänksamma mot allt och alla som inte passar in, där det vill säga vi. Haha.
Vi kollade in på lite andra affärer också där jag blev förälskad i två tröjor haha.

Jag bloggade inte igår så här får ni en kort sammanfattning!
Jag, mamma, Ulf och Birgitta besökte moderna muséet för att kolla på en utsällning med salvador dali, hur tråkit som helst eftersom stället var smockat med folk.
Även caféet på moderna var bombarderat, men jag kan ändå lungt konstatera att det var dagens höjdpunkt. Kanelbullarna var ju hur goda som helst! Låter som värsta fetma barnet nu haha.

Puss&Kram Agnes <3


En gnutta galen ska man va! Salvador Dali


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0