Lipstick jungle

Okej sista inlägget för idag! Har varit på extremt blogg-humör idag som ni kanske märker, anledningen är väl att jag har haft ovanligt mycket hemma-tid idag och det gillar vi inte!

Som jag redan skrivit om här drog jag och Nellsan runt på stan idag, vi gick bland annat in på FACE där Nelly öppnade mina ögon för rött läppstift det är verkligen hur fint som helst!
Det skulle inte sitta helt fel i presenthögen under granen höhö ;) Nu läser inte min mamma det här men jag får hur som helst meddela henne det på något annat sätt.
Nu när jag ändå börjat snacka om julklappar kan jag ju lika gärna fortsätta :) Har inte tänkt så mycket på klapparna men jag ska nog kunna få ner en "liten" lista här nedanför:

AGNES ÖNSKELISTA JULEN -09:

sex and the city filmen - blir så otroligt glad varje gång jag ser den och kan se den tusen och åter tusen gånger åter!
"the perfect jeans" - det svåra är bara för mig att hitta dom!
t-shirt, french connection
smink väska, face
- har kommit nya färger så det är bara att välja och vraka!
kofta med pärlknappar, benetton
svarta mockapumps
 - kommer aldrig få dom men det är värt ett försök =D
presentkort på h&m och monki - h&m är alltid bra att ha 
stor tub med vit oljefärg
rouge, face
desperate housewives säsong 1
gossip girl nr. 3 och 4
parfym -
har hittat jätte goda från både replay och escada, älskar söta dofter haha
PENGAR!!! $$$$$$

Kan inte komma på nåt mer, sakerna står inte i ordning heller men aja =)
Puss&Kram Agnes <3

PS. finns det inte en serie som heter lipstick jungle, eller? HAHA :p.

Kommentarer
Postat av: Steffi :)

"the perfect jeans" - det svåra är bara för mig att hitta dom!

hahahh joo de e sant! xD xD pusspuss

2009-10-27 @ 17:47:36
URL: http://glazzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0