Höstlov!

God morgon, om man fortfarande kan kalla det morgon hehe. Har varit otroligt dålig uppdatering de senaste dagarna, jag får väl ta och skylla på skolan. För det är de som tar upp all tid, det är inte heller roligt att blogga när jag inte kan ladda upp bilderna som jag tar eftersom min USB-sladd är fortfarande försvunnen :(.
Hade tänkt blogga igår kväll men somnade framför idol och när ja vaknade igen va jag så trött att jag gick och la mej.
Har ingenting speciellt att säga har bråkat me mamma hela morgonen hon är verkligen jätte jobbig, hon kommer och stör hela tiden så de här inlägget skulle egentligen ha publiserats för någon timme sen.
Vet inte riktigt vad jag ska göra under lovet imorn ska jag till moderna muséet me mamma, Ulf och Birgitta. På tisdag ska jag sova hos Anna tror jag o vi ska ha desperate housewives kväll med 1a och 2a säsongen.
På lördag nästa vecka ska jag sova hos Alva, vi ska gå bus eller godis haha :D

Det var allt från moi, ha det bra jag bloggar nog senare idag!
Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0