Vad ska jag köpa?

Tjena bloggen! Jag är medveten om att rubriken är värsta ilands problemet men ja de får de faktiskt vara haha.
Idag har det varit ännu en supertuff franska-dag gick dessutom runt hela dagen och trodde de va torsdag vilket gjorde mej otroligt deprimerad.
Men det är bara att knipa igen och kämpa på, nästa vecka är det ju höstlov...

Idag efter skolan va jag med Melinda och Miranda, köpte grå ribbade stumpbyxor till moi thanx mamsen! Sen råkade jag tvinga in dom på monki och jag hittade självklart en kjol jag ville ha 50% rea så jag ska tänka på det. Just nu sitter jag och kollar på allas jag vet inte vad bilder på facebook haha har inte varit inne där på jättelänge så nu tar jag ingen vad jag har missat har typ 78 mail därifrån -.-

Puss&Kram Agnes <3

Kjol från monki halva priset ska jag eller ska jag inte, kan typ aldrig låta bli att inte köpa något som är på rea!

Min foundation är slut, vad ska få ersätta den? :S


ID mineral foundation säger alla är jättebra ska prova i affären imorn.
 

Annars blir det vanlig flytande från make-up store men då måste jag köpa puder också...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0