Världshistoriens längsta inlägg, orkar ni läsa?

Haha jävlar vilken blogg-kick man fick helt plötsligt, mitt sätt att ta igen alla dagar ja inte bloggat haha? Mabey baby.
Vad ska ja blogga om nurå? Jo ja fick bara lust att skriva lite här o det är väl det bloggandet egentligen handlar om, att kunna uttrycka sig och bara skriva de man känner för.
Jag har typ alltid känt att jag måste blogga och då blir de ju inte så kul :S.
Men idag e jag på blogg-humör helt enkelt, njut så länge de varar!

Längtar tills ja, Anna och Ylva ska ut o ta höstbilder till bloggen, älskar att ändra designen och spyr typ av den där rosen nu :/ okej så illa är det verkligen inte men ändå -.- ...booring!
Men tyvärr har fotograf-Ylva gått och blivit sjuk, krya på dej! Det kmr iaf bli superfint (hoppas jag)! :p
Förut när man bloggade själv kunde man ju bara ändra lite hur som helst men nu e de inte riktigt så haha, tycker ändå att de är 1000 gånger roligare att blogga tillsammns hihi :)

Ojdå jag glömde helt bort att berätta om att ja va hos tandläkaren igår (intresseklubben antecknar hehe) kom nästan försent så mamma va jätte arg -.- förutom de gick det väl bra inga hål iaf!
Juste har bokat klippnign hos frisören den 13:e, jag tror jag ska klippa lugg =) vad tkr ni, har aldrig haft det förut :O Alla bah men du hade väl de när du va liten men ja har ju jätte lockit hår naturligt så den skulle typ ha stått rakt upp haha inte så hett enligt mej...

Oj! det här blev typ världshistoriens längsta inlägg från moi! Ska inte skriva mer nu eftersom ändå ingen kmr orka läsa allt haha! Skulle precis skriva att ja skulle kolla på svenska hollywood fruar men kom på att de inte va måndag idag utan torsdag, nästan helg yaay!

Puss&Kram Agnes <3

Kommentarer
Postat av: Ylva

jag läste allt! =)



och jag kommer imorgon! ;) see you then! <3

2009-10-01 @ 21:57:00
URL: http://yvvlaz.blogg.se/
Postat av: =)

jag ska orka läsa allt, men jag kommenterar innan för när jag e klar kommer det antagligen vara morgon igen och då kommer jag inte orka kommentera...XD <33

förresten agnes, vi skulle väl ses i helgen eller??

ring mej jag e ledig heeeeeeela helgen... förrutom imorgon XXDDDD

2009-10-02 @ 18:45:27
Postat av: ERAJKA

ojdå märkte visst att jag glömde säga att det var ERRRRika PALM som kommenterat!!

....haha fotografen-ylva, det lät jäätte kuuuulXDXD

2009-10-02 @ 18:48:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0