Bra start!

"Hejsan hoppsan falle ralle raaa, när lovet kommer ska varända unge vara gla´!!"  
Hihi hoppas ni vet vilken låt det är annars är det väääldigt tråkigt X)
Har just kommit hem från landet, väääldigt roooligt! Igår kollade vi på film och uppdaterade oss om varandras liv haha, (Jag, Emmis och Nörden :P) Vi bakade världens goodaste chokladkaka också, hihi fast det blev mer sås en kaka, den var helt geggig i mitten, mumms, och så ritade jag mig med kakao i ansiktet, bilder kommer nog sen haaah!
Men idag var man tvungen att gå upp halv 7 (!!) flr att komma med båten in till stora staden för att jag kl ett ska möta upp systeryster och ge sushi ett försök. Det var länge sen jag provade men då gillade jag det inte, blä! I värsta fall får jag väl äta nått innan hihi :)
Det var allt jag hade att berätta good foks! Hoppas ert lov blir bra och att skolan aldrig börjar igen :P
Puss&kram Anna <3
  ATT VARA, ELLER ATT IKCE VARA, DET ÄR FRÅGAN??
(Ätlig alltså... haah)

Kommentarer
Postat av: Jacqueline, Sofia och Julia

Fin blogg! SKa vi följa varandra via bloglovin? :)

2009-10-26 @ 09:42:37
URL: http://moiettu.webblogg.se/
Postat av: Miranda

HEj! Sushi smakar bajs ibland. But sometimes är det gott!

Kramis<3

2009-10-26 @ 20:30:14
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0