Anna and Agnes is in the house!!

"We are together a shobidodidobibomshibamshibom, We are friends for ever, a shobidobidobibamsibamshibom!"
Hej! Agnes och Anna här :p vi är proppfulla med smaskens smaskens och redo att blogga haha :D Vet inte riktigt vad jag ska skriva men vi har iaf varit i skolan idag, slutade klockan 1 yeey! :D 
Efter skolan drog vi hem till Annisen, vi skulle egentligen ut på stan men fastnade där hehe, vi e båda människor som gillar att ha de bekvämt haha. 
Som alla vet är det typ år o dar tills julafton men min lilla tomtenisse Anna är typ redan klar med alla sina paket! blir verkligen stressad eftersom ja inte ens vet vad jag ska köpa. Men ja e så smart så det löser sej nog :I
Ja, som Agnes sa så e jag typ klar med klasskompisarnas julklappar, haha hope u like them ;D! 
Alla tycker säkert jag är helt cp för att jag gjort mina julklappar, och det kanske jag e men jag ÄLSKAR julen, verkligen ÄLSKAR den!! 
Nu ska vi ha roooligt och riiita, massa kärlek, 
Puss&kram Anna&Agnes <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0