Tankar och funderingar om grisar!

Jag har tänkt på en sak... Det är fett synd om alla grisarna!
Först blir den nya influensan/folk dödaren (!) döpt efter dem (svininfluensan) och sen tar bönderna jätte dåligt hand om dem! Jag läste elr såg på nyheterna, (kommer inte ihåg vilket) att grisarna åt av andra döda grisar!! Hur HEMSKT och äckligt är inte det?!
Och sen att dem typ hade magrat och alrig blev tvättade mm. det finns massor av klipp på det men jag har inte vågat kolla :S
Fatta vad läskigt!
Jag säger bara en sak; jag skulle inte vilja vara en gris i dagens situation! 
Puss&ram Anna <3

Kommentarer
Postat av: miranda

grisar är kannibaler.



sv: mwahahah din julklapp är så jävla roolig! XD Den är snart klar också, ska bara slå in den! ;D<3

2009-11-27 @ 16:50:20
URL: http://meranda.blogg.se/
Postat av: Agnes

men usch Anna.. du kunde väl förminskat bilden lite :p! <3<3<3

2009-11-28 @ 11:31:23
URL: http://pusssokraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0