Swine Flue

Från och med idag är jag imun mot Svin influensan =D (hoppas jag heh) Min arm är svullen och gör ont och här ligger jag och hoppas för allt i världen att jag blir sjuk tills imorgon skulle vara så skönt och väldigt nödvändigt att vara hemma och slappa en dag.

Franska prov har jag imorgon också, inte riktigt mitt favoritämne om man säger så. Är mer än glad om jag får ett G :S Je peux! vet att det är nåt jag ska kunna men är inte 100 på vad det betyder hehe somebody help? Min franska lärare tycker inte om mig :(
Idag har jag kämpat mig igenom en lååång skoldag full med NO, Wala och hamburgare.
Snart DH, på tisdagar har jag både konfa och teater men jag måste ju plugga inför provet och jag fösöker verkligen! =o
Hahaha jag gjorde verkligen bort mig idag, skulle köpa spetströjan från monki men glömde pengarna i min andra jacka... heh, händer kanske lite för ofta. Köper den imorgon, svart blir det.
Köpte en jättefin sammetsjacka typ, från MQ i söndags, bild på den kommer någon gång hehe. Väldigt bra köp perfekt till julafton och nyår =)
1 månad till jul! jag längtar så att jag blir grön i ansiktet. Hoppas, hoppas, hoppas att jag får mina drömpumps i svart mocka nu bara. Jag har stickat en halsduk som mamma ska få men jag ska köpa någonting också såklart inte parfymen för över 800 dock, har verkligen inte råd med det. Vad fan tänkte jag med förut O:!? Fast hon förtjänar den verkligen... :(
På söndag är det första advent! Ahh älskar julen, vill ha den nu! I helgen blir det städa, städa, pynta, städa, pynta, pynta!
Meningslöst inlägg? Hell yeah, men ni fick ju inte tro attjag har dött i Grissjukan eller något!
Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer
Postat av: miranda

sv till ääännna: me to , men min feber har iaf gott över! hoppas att du e frisk imorn! Hata spruta. Krya på dig! ;*<3

2009-11-26 @ 19:29:10
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0