S.O.S emergency? I´m on fire X)

Hello sweetys, 6 saker hände idag: 
-New Moon hade premier XDXDXD måste se!! Trots att många säger att den ska vara sämre än 1:an (Twilight)
-Vi hade matte prov.. gick bättre än väntat men inte bra heh
-Jag hade min nya tröja från monki :P 
-Efter skolan träffade jag Emma :) 
-Jag ställde fram de första julgrejorna :D fast hemma hos Emmis, hemma hos oss kommer typ inget fram innan 3:e advent haha, 
-Jag träffade Agnes och vi snackade nån timme :)
Det har (förutom matten) varigt en bra dag! Hoppas ni har haft det lika super älsklingar
Ps; jag har 20% på TopShop så nu ska jag in på deras hemsida och gotta mig lite, kanske hitta nått mer till nyår elr jul?? 
Puss&kram Anna <3

Kommentarer
Postat av: alva

Var och såg New Moon igår och för fan vad den var bra! Mycket bättre än ettan enligt mig och alla 6 andra jag såg den med! ME LOVE! ska se den på bio i veckan igen :D (a)

2009-11-21 @ 11:47:53
URL: http://alvasnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0