Remember me?

Det är jag, Agnes om det är nån som kommer ihåg mig :S? Jag har aldrig lust att blogga längre eftersom jag inte kan ladda upp bilder och då är det lika tråkit att läsa som att blogga :(
Anna skulle ha laddat upp några bilder från sin dator här men de har hon glömt bort att göra, jättesynd för jag måste(!) ladda upp dom här.. hehe =) Men de får bli imorgon.

Idag har det varit en lugn dag med andra ord ingen stress. Jag mötte upp Anna 3? och vi gick för att köpa svarta ribbade strumpbyxor till henne, hon fick även med sig en jättesöt mössa från indiska hem.
Jag har hittat en jättefin tröja från MQ som mamma säger att jag får pengar till att köpa :D lycka haha.
Efter en snabbis på stan gick vi hem till Anna, så otroligt praktiskt eftersom hon bor mitt inne i smeten. Vi blev helt nostalgiska framför "julens hjältar" någon som minns den julkalendern?! Den är fan bästa någonsin! :') Jag grät en och annan tår medans vi kollade, ni har ingen aning om hur många gånger jag kollade på den när jag var 6-7 år!

Igår var det skola, vi hade en NO-vikarie som var typ efterbliven jag fick damp speciellt när jag räckte upp handen för att svara på vad kemiska förkortningen för flour var och hon säger "Nej men lilla gumman, det är ju Fl" Jag kollade i boken och jag hade visst svarat rätt jävla kärring jävel säger jag bara, när jag väl räcker upp handen svarar jag inte fel, dah

Resten av veckan har varit segare än segast och jag har knappt fått någon sömn alls, vi fick våra omdömmen och jag ligger på VG, MVG i allt utom franska som jag suger på haha.

hahah för tillfället ligger ligger jag och garvar åt sånna där frågor man svarar på på facebook "tror du att Anna pruttar i smyg ute bland almänheten" till exempel, just nu ligger min humor på lägsta nivå kan jag lungt säga! Det är någon som har svarat nej på "tror du Agnes är smartare än en genomsnittlig björn?" vad elakt jag är fett smart ju!
Puss&Kram Agnes <3


BÄSTA! :D


Kommentarer
Postat av: Miranda

hahah jag är lugnt inte smartare än en genomsnittlig björn i alla fall :D

Juste, jag är med i veckans blogg :D:DD:D:D:D

rösta? ;)

http://tesswaltenburg.blogg.se/2009/november/finalisterna-i-veckans-blogg-v-45.html

2009-11-08 @ 11:24:34
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0