orkar ni läsa allt :p?

1. Tre namn jag lyssnar till: agnes, du agnesen av mamma haha
2. Någonting jag tycker om med mig själv: det mesta tror jag, att jag är smart (: och alltid har kul!
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: blir lätt sur...
4. Detta är jag rädd för: att bli lämnad ensam, göra illa mig eller dö.. haha
5. Tre saker jag vill ha varje dag: pengar, fina kläder och mat såklart!
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: dricka toalettvatten, raka av mig allt hår, hoppa från ett hus
7. Detta tycker jag om att göra: vara med mina underbara vänner ;)
8. Detta vill jag göra just nu: åka utomlands
9. Bästa känslan: glad, kär och lycklig
10. Värsta känslan: ledsen, övergiven och rädd
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: bäst, vackrast
12. Är jag kär just nu? tyvärr inte
13. Jag vill gifta mig? självklart, jag älskar bröloppsklänningar haha
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: oj, det är många saker
15. Min käraste ägodel: min dator är mig kär haha
16. Något jag vill ha i present: thomas sabo armband, mocka pumpsen, kamera
17. Detta har jag på mig just nu: svart t-shirt och velour byxor
18. Favoritkläder: jag älskar jackor! särskilt min skinnjacka
19. Favoritdjur: hunden är människans bästa vän =)
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: vet inte riktigt
21. Favoritlåt just nu: .
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: tycker om engelska (hur jag än gör får jag MVG hihi) hatar franska
23. Stjärntecken: kräfta
24. En bok jag älskar: gossip girl
25. En film jag älskar: sex and the city!
26. Tv-program jag gillar: desperate housewives, the hills
27. Favoritdoft: som jag äger? chanel
28. Detta äter jag gärna: lax, kyckling, nudlar, pasta, kyrkobullar haha
29. Dricker helst: beror på, just nu: brämhults apelsinjuice!
30. Favoritgodis: choklad i alla dess former haha
31. Hit vill jag gärna åka på semester: new york
32. Färg på mina ögon: mörkbruna
33. Min längd: 1,66 eller nåt
34. Jag tror på: mig själv haha!
35. Jag spelar: teater och för tillfället cafe world heh
36. Person jag beundrar: anna
37. Så här bor jag: i vad som känns som en garderob i gamla stan
38. Antal döda krukväxter i hemmet: 1 tror jag, ingen kommer ihåg att vattna :p
39. Det här tänder mig: motsatsen till det som står under haha
40. Det här gör mig avtänd: fläskig haha, kortare än mig och långt hår på killar är sjukt fult  
41. Favoritfärg: svart, grå, och vit på kläder. kalla mig tråkig haha!
42. Favoritcitat: voulez vous coucher avec moi, ce soir. haha det är iaf annas :p
43. En hemlighet jag vet: många
44. Bästa present jag fått: det vet jag inte
45. Senast köpta skiva: nej det är för pinsamt! 3 år sedan men ändå haha
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: my fat lips, min hudfärg och mina ögon tror jag. i like my face =)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: min fetma kropp haha, borde lyfta på mitt feta arsle och börja träna
48. Udda förmåga/egenskap: att göra anna galen haha, asså inte arg jag menar riktigt jävla crazy! :)
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en hund, sällskapshund givetvis!
50. Vad lyssnar du på just nu? musiken till cafe world haha :D
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? träffat världens bästa anna och skrattat
52. Var är dina föräldrar födda? koforidua i ghana och skellefteå haha
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? ehh vet inte?
54. Vilken är din favoritrestaurang? donken givetvis haha
55. När badade du i en pool senast? simning i skolan, skrattade så jag höll på att drunkna haha
57. Hur många barn vill du ha? minst 1
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? hårdrock haha
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? verkligen inte
60. Vad har du för TV-kanaler? typ alla
61. Har du åkt moped någon gång? nej eller nästan haha!
62. Har du busringt någon gång? självklart!
63. Har du fått felparkeringsböter? nej, då skulle jag nog vetat vad det var?
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? aldrig skulle antagligen dö av skräck
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? united states of america!
66. Har du en egen trädgård? haha nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? disney kortfilmer med kalle anka och co! =D
68. Kan du alla orden i nationalsången? nej men jag kan början: du gamla du fria
69. Badkar eller duschkabin? badkar! :D
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? har inte sett någon bra vad jag vet
71. Favoritpizza? vet inte riktigt, nån med ananas
72. Chips eller popcorn? chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? inte till vardags men rött är finast
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? nej haha
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? färskpressad apelsin, eller äppelmust det är suveränt haha
77. Vem är den senaste som du åt ute med? ylva, anna, steffi, miranda, sanna och louise
78. Favoritchoklad? marabou den med nötter, nougat och mörk choklad med chili (ny favorit mm!)
79. När röstade du senast? minns inte
80. När åt du en hemodlad tomat sist? haha XD
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? nej, känner mig fett misslyckad nu =(
82. Är du bra på matlagning? HAHAHA ni som såg min pizza på hemkunskapen vet!
83. Klarar du att tanka själv? säkert
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? ja, proactive funkar för alla utom mig tydligen :(
85. Pepsi eller Coca Cola? coke
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? inte riktigt haha
87. Vad var det senaste du handlade? ansiktskräm från apoteket idag haha
88. Har du kräkts offentligt? nej
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? båda haha
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja
91. Har du ringt något betalnummer? va?
92. Kan man vara vän med sitt ex? såklart
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? har aldrig besökt någon på sjukhus tror jag haha XD
94. Hade du mycket hår som liten bebis? aa, jag var inte flintis iaf
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? inget
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? läsa
98. Vad har du att vara tacksam för? att jag är född i sverige till exempel
99. Var hittade du den här listan? min kusins kompis blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: anna, ylva och miranda

Kommentarer
Postat av: Miranda

HAHAHA Never att jag orkar fylla i hela den där agnes XD<3

2009-12-06 @ 23:38:54
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0