Agnes goes happy!

HAHAHAHAHAHAhAHA jag är verkligen blåst i ca. 3 veckor har min USB-sladd varit spårlöst försvunnen och nu utan att ens leta ser jag den ligga i en gammal cykelkorg, vad den gör där har jag förstås ingen aning om hehe? :S Vet ni vad det här betyder? JO, jag kommer kunna ladda upp alla bilder som jag inte kunde göra förut! LYCKA säger jag bara =D

Imorn åker jag till Uppsala för att hälsa på Ulf och Birgitta (gudföräldrar/släkingar) ska bli skitkul, älskar dem! :D Är lite deppad eftersom jag egentligen skulle spenderat kvällen hos Ylva men hade lite för mycket packing och lite för lite tid att sova på morgonen (eftersom jag åker till Uppsala) Ses på söndag gör vi i alla fall, den lilla filuren ska nämligen fylla år och ha alla tidernas partaj! Haha inte riktigt, lungt blir det! Men käka på resturang ska vi i alla fall göra, väldans trevligt kommer det bli =)

Hahaha jag måste berätta om svinigaste beteendet ifrån min hemkunskaps lärare! Vi skulle göra pizza igår i halvklass och då vill hon tydligen ha 6 killar och 6 tjejer i köket, vi var liksom 7 tjejer och jag blev självklart den som inte fick stanna i köket utan fick ströva runt ensam i skolan i typ 2 timmar, Alva kom och räddade mig ett litet tag innan hon skulle in på sin lektion haha. Satt och räknade lite matte, jag är verkligen grym på matte haha! Lektionen efter var dessutom inställd sa jag hade kunnat åka hem på en gång -.-

Allt från mig, Puss&Kram Agnes <3


Har ni saknat mitt vackra face? det blir lätt så när man inte kan ladda in bilderna i datan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0