Teater apor

Hejsan, idag var skolan på teater, trodde det skulle vara jätte dåligt som det brukar vara, men det var faktiskt riktigt bra!! Henrik Ståhl var det som spelade ensam och det handlade typ om hans barndom- och om att han blev mobbad:(
 
det var fett sorgligt men han skämtade mycket också så man kunde skratta också :) Om ni inte vet vem Henrik Ståhl är så kanske ni känner igen honom om jag säger att han brukar kallas "STÅL HENRIK" och brukar hänga med en tjej vid namn "SUPER SNÄLLA SILVER SARA" HAHA, :P julkalendern... jag missade idag för jag vaknade kvart över 9 och vi Började om en kvart!! Men det gick bra, jag kom dit 25 i, bara 5 minuter sen! BRA JOBBAT ANNIS :P!
Nu lyssnar jag på PARAMORE-Brick by boring brick: kolla in den, braaa låt :)
Hoppas ni överlevde detta låånga inlägg, 
Puss&kram Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0