Matteämnesvecka

Hahahahahahahahahahahahahahaahahahahhahahahahahahah! Har gått runt i ett lyckorus hela dagen, Paramore var grymma igår!!! Måste gå ingen och igen och igen........ äh ja, ni fattar! Det var super :P
Jag önskar att jag var på blogghumör men det e jag verkligen inte :( hoppas det går över efter resan till Barcelona!! Åker på lööördag!!!!!!! Hoppas ni inte kommer sakna mig allt för mkt älsklingar <3
Ska ta en dusch och sen ska jag läsa om Amerikanska frihets kriget (SO) någon som vill byta??
Puss&kram Anna<3
PS;En liten påminnelse om hur det ser ut i Barssa kommer här↓
Spanien kartor
Hoppas jag hittar några grymma julklappar på marknaderna/affärerna ;P ska spara ihop lite resekapital!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0