mabey baby

70BC2
Jag såg den här skönheten för första gången någon gång i september men sen helt gett upp hoppet, den är inte gratis om man säger så... men kanske finns den under granen =) vem vet? den är helt sjukt snygg på! bara inte min storlek tar slut nu :( jag sa till mamma att jag skulle hänga mig då men så är verkligen inte fallet haha.

Idag träffade jag bästa Vera och vi letade rätt på Thomas Sabo butiken, ahh himmelriket! jag vet vad jag ska ge tösen i julklapp också hihi. bästa. Mmm vi doftade på goda parfymer också =) utanför Urban Outfitters var det demostration haha, dom har typ sparkat massor av folk eller något.
Är väldigt ledsen eftersom mina drömskor (svarta guldomliga mockapumps) som jag önskat mig i julklapp håller på att ta slut :(
Puss&Kram Agnes <3

Kommentarer
Postat av: Frida

super fin kappa!

2009-12-04 @ 19:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0