JULSTRESS!

HEJ! den här bloggen lider av dålig uppdatering kan man säga, men mitt i vintermörkret ser ni ljuset: jag, jag räddar uppdateringen hehe! Men det har varit sjukt mycket i skolan alla sista minuten prov, betygsättningarna, arga lärare som inte hanterar stressen, arga elever som inte hanterar stressen, PRAO, måste köpa julklappar som jag självklart är långt efter med att göra! Det var mycket.
Idag ramlade jag haha! pladask bara, jag skulle gömma mig, hade väldigt bråttom och golvet var halkigt likaså mina skor, resten får ni räkna ut själva... :)
Har verkligen mycket att berätta eftersom jag inte bloggat på så länge! Men det får jag ta någon annan gång haha.
Idag efter skolan skulle jag och Ylva julhandla, hahaha. Säger inget mer eftersom nyfikna människor som t.ex. Anna, bara Anna kommer ligga och klura hela nätterna, hon är mer än lite psykopatisk.
Vi gick in i Thomas Sabo butiken som var extremt överbefolkad, nu är det bara två stycken jag väljer mellan (förut var det typ 50) men min mamma är jobbig och vill att jag ska köpa dom hon gillar, hallå vems armband är det egentligen!? :D
Nu har jag gjort min insatts här på bloggen för idag, see you later aligator!
Puss&Kram Agnes <3

Kommentarer
Postat av: en sexig mama haha

woho äntligen. ÄNTLIGEN uppdatering :)

2009-12-12 @ 11:27:52
URL: http://alvasnu.blogg.se/
Postat av: miranda

asso ni heter ju pusssokraam... men en fråga bara: vem är puss och vem är kram? hahaha XD<3

2009-12-13 @ 15:22:59
URL: http://meranda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0