Hoppar in en snabbis

Hej...då-
Snart lämnar vi 2009 bakom oss och ser 2010 i vitögat ;), hoppas det blir ett super år, ungefär som detta fast med lite mindere hjärtesorg :(
Jag har funderat på en hel del nyårslöften men jag kan inte bestämma mig, oftast kommer jag aldrig på något, nyårslöften har aldrig riktigt vart min grej, men tänkte att jag i år skulle försöka komma på något roligt, (och sen får vi se om jag lyckas hålla det höhö)
Förtsätta anstränga mig i skolan kanske? Jaja, vi får väl se :)
På nyår-i morgon (!) ska jag på 20 års fest, asså det är inte någon som fyller 20 utan det är temat :D ska bli väldans trevligt! Börjar 19 och slutar.... nån gån? man vet ju sällan med nyårsfester :)
Tänkte att jag skulle mobilblogga idag när agnes och jag ses, vi får väl se hur det går haah,
Puss&kram Anna <3
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0