HEJ!

Klar med alla julklappar jag ska ha köpt! Gud vad härligt! Slipper stressa mera, det jag dock inte är klar med är SO-uppgiften och engelskan :S inte så bra...
Mina julklappar är bäst! Hihi jag längtar tills jag får ge dom :p Mamma får en stickad halsduk made by moi, body lotion och shower cream med smultrondoft från björk and berries, 100% naturligt wiho! och en ekorre gjort av silverstängsel från stadsmuseet! Skönt att jag slipper köpa till min pappa och mina syskon eftersom de bor på andra sidan atlanten haha!
Till mina kära vänner kan jag tyvärr inte dela med mig av deras klappar eftersom de läser bloggen -.- Jag har verkligen överträffat mig själv när det gäller givmildhet i år om man säger så! :p
Fast bara jag får slösa lite pengar brukar jag vara nöjd haha.
Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0