GOD JUL!

Jag kom på att jag glömt bort att dela med mig av min julafton! Den var fantastisk med fin jul gran och värdsbästa mamman, vi firade jul ensamma jätte mysigt var det!
Få klappar under granen men det är innehållet som räknas och tanken förstås haha. Jag fick iallafall mitt efterlängtade Thomas Sabo armband, love it! ID mineral foundation, två filmer, breakfast at tiffanys och i hetaste laget (med marilyn monroe) och pengar, sakerna jag blev jag gladast för haha, nu ska jag börja spara till en kamera, det var på tiden haha. :-) 
Jag fick också jättefina presenter av mina ännu finare vänner tack så jätte mycket älsklingar! :p
Idag har jag och Vera shoppat loss på mellandagsrean, fick med mig en jättefin rutig sjorta från monki och tre likadana ribbade linnen i grått, svart och vitt från gina tricot, min hataffär men det var bra att jag gick in där idag haha. Och så hittade jag en jättefin pälsjacka... från filippa k. Gud vad fin och dyr den var ):
Imorgon blir det mellandags shopping igen fast med mamma, man måste ju passa på.
Puss&Kram Agnes <3

Någon mer som inte kan vänta tills den här filmen kommer! Minns du vad du lovade mig Anna Berg? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0