agnes talar ut :p

Tja! nu är jag mindre deprimerad, jag lovar! Bägaren rann över om man säger så, jag var ledsen och arg över massor av saker och så var mamma jätte elak mot mig.
Det är därför man har vänner som alltid tröstar och finns där för en! Gud vad jag älskar mina vänner ni är bäst!
Imorgon är det JULLOV!!! förstår ni det, JULLOV!? HELT FUCKING SJUKT! var ju sommarlov nyss! jag behöver verkligen det här lovet och imorgon får jag mina första betyg! AH! orolig för svenskan dock har ingen aning om vart jag ligger, jätteglad VG och MVG i alla ämnen hittils (vet inte svenska, matte och hemkunskap) I rule the school haha! Okej inte riktigt men nästan! :p
Idag i skolan såg vi love actually blev typ deprimerad av den även fast det var värsta happy happy-filmen, är arg på han som spelar snape som var med i filmen haha vilket svin! Och så var jag i Thomas Sabo butiken idag och gissa vad!? Berlocken jag önskade mest mig var borta, fyfan vad jag hatar människor ibland lägg pengar på något annat än mina berlocker för fan! haha
Som vanligt bloggar jag när jag egentligen borde göra annat, suck! Jag har inga läxor men måste rimma på paketen D: jag orkar verkligen inte!
Var på Urban idag hittade massa fina saker GIMME! Aja man kan inte få allt.. alla mina pengar har gått till julklappar den här månaden, känner verkligen för att unna mig själv någonting. Har hundra kronor kvar och det kommer man ju ingenstans med hah.
Hittade en jättefin pälsjacka föresten men jag provade den och kände mig som ett mjukisdjur haha :D så sjukt fint men det kändes konstigt och det var inte den ultimata fuskpälsen! Gud vad skönt det var att blogga ilskan bara rinner av mig haha, bokstavligen fast jag är inte så arg längre inte ledsen heller för den delen men jag är så otroligt trött, vill sova men jag måste rimma och slå in klapparna, skönt med dom från åhlens, redan inslagna haha. Men nu ska jag gå och bada and make me some green tea! Later bitches!
Puss&Kram Agnes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0