Stan med Vera =)

Heej alla läsare.. typ ingen, hallå? Idag har jag varit me Vera hihi =). Vi hade inte träffats sen ja va hos henne på Öland i somras. 
Vi va först på söder kolla i lite affärer sen köpte vi massa glass på lidl o satte oss i björnsträdgård haha!
Sen gick vi ända till Åhléns vid T-centralen, kolla lite där och gick vidare haha vad intressant..
Juste jag prova massa högklackade höstskor har inte planerat att köpa men ändå =). 

Gott folk, om Anna inte bloggar är det för att hon sover hos Olivia! haha =).

Puss&Kram Agnes<3

Bilder från idag:


Ser blå ut på bilden men e mörklila. En av dom finaste adidas tröjorna jag sett :).
Vera =)<33



Söta lr vad!? Jag tror Anna kmr gilla dom =)).

 



Kommentarer
Postat av: Miranda

Fett fin blogg ni har! <33

2009-08-30 @ 11:51:26
URL: http://meranda.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag äälskar dem!!! Mamma nästa hehee! <3

2009-09-02 @ 21:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0