OMG OMG!!

Haha idag har jag varit i himmelriket av kappor! Guud så snygga! Hade ingen aning om att ja va en kappmänniska men alla har väl saker dom inte vet om sej själva höhö =)
Jag prova en "gudomlig" idag med Anna haha gilla inte priset dock!?
Så de blir inget me de, bara å glömma.  

Är iaf jätteglad att jag ska köpa min efterlängtade skinnjacka, som mamma vägrar betala men hon ska låna mej the money iaf=) (hoppas jag)
Asså den e typ gjord för mej!! modellen heter tom Agnes. Läskit lr vad?! Jag märkte de idag andra gången ja såg den =).

Senare träffa jag Anna, igen haha vi träffa en galen tant haha som påstod att hon träffat och pratat me Michael Jackson *haha* :D asså för typ 30 år sen. Vet inte riktigt vad man ska tro. Världen e full me galna tanter som min granne t.ex, hon springer runt i underkläder i trapphuset :S nämner inga namn hehe..
Sen tog vi massa fula bilder och "hoppbilder" haha va lyckat!

Imorron ska jag träffa Vera =D! de va jättelänge sen så det ser jag fram emot hihi.

Puss&Kram Agnes<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0