Hej...

... jag såg och räknade hur många inlägg Agnes gjort (ca 5) och jämförde med hur många jag skrivit (ca 2) höhö.. så jag tänkte att jag skulle göra ett nu, bättre sent än aldrig?? 
Iaf, idag har inte mycket hänt, skola såklart, började halv nio med ett IS-pass och slutade halv fyra med franska. Sen skulle jag dra hem, städning av garderoben, rummet och mina bäbisars bur :) håller fortfarande på men mamma kan inte tvinga mig att städa hela kvällen för jag har ju läxor (blää) och besök av världens bästa storebror, han ska äta middag me oss, väldans treevligt (yeey!), har saknat honom såå mycket! 
Men ska väl återgå till att rensa garderoben nu, 

Puss&kram Anna <3
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehahahhohohahahehehhahaoahoa

2009-08-28 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0