Fredag at last!

Hello bloggen! Idag gick man upp runt 7 för att göra mig klar sen drog man till skolan stannade där till 12.30, då man slutade XD!! Underbart, me know! Men det var efteråt som det riktigt roliga hände. Jag skulle träffa Emmis men hon skulle va med sin mamma så jag åkte tillbaka till stan, åt och sen vid halv sju så träffade jag Agnes, väldigt nice! 
Vi gick runt lite men det slutade med att vi hamnade i en park och började prata med en medelålders tant som hette Kristina! Hahahah så jäävla skön tant!! Hon började prata om typ hur hon hade träffat Michael Jackson, enligt henne hade hon och MJ pratat när han åkt förbi i sin limo efter en spelning i Göteborg!! Helt sjukt! Haha hon såg väldigt snäll och en gnutta galen ut XD, vi trodde vi skulle dö, fett häftigt ju! 
Sen drog vi vidare och tog typ hundra bilder :P super nice, men jag lägger upp dem imorn elr nåt sånt, ska gå och göra mig en macka, men ha en fortsatt trevlig FREDAG! 

Puss&kram Anna <3 


Kommentarer
Postat av: Agnes

En gnutta!!? <33333

2009-08-29 @ 20:41:27
URL: http://pusssokraam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0