Anna uppdaterar :P

Jaja, jag vet, jag har typ inte uppdaterat på evigheter, men jag har verkligen inte haft tid.  
Jag drar lite snabbt vad som hände igår och vad som hänt idag, here we go!

IGÅR: hade vi latjolajban dag i skolan, vilket innebär att man delas upp i grupper och leker lekar farm till lunch. Planen bakom är att man ska lära känna varandra, typ dom nya 7:a.. Vilket inte så ofta fungerar.. jaja, men den här gången delades vi upp i grupper och fick gå på stadsvandring, typ på södermalm.. svara på lite frågor och snacka lite med varan. 
Sen kom man tillbaks till skolan för lunch, inte så gott, men min efterrätt blev myycket bättre (!) browni från 7-eleven :P .
Efter "skoldan" gick jag och fler på stan och kollade runt, lite fynd kom fram, som exempel: 
Steffi hittade ett par jeans på Weekday-Cheap monday, svarta för 100:-, jag har också kollat på dom men kännde inte för dom :). och Melinda hittade en halsduk på Monki-super fin :P!
Sen träffade jag syrran, Princen och Bästa Katarina :) ingen simning blev det men shopping och fika på PUB! Myysigt!

IDAG: Vanlig skoldag, första riktiga skoldan. Började med bild 8.30, sen NO, lunch, NO igen, is-pass/mentorstid och sist men inte minst svenska. 
Efter det åkte jag hem direkt och träffade syrran, käkade lite, spelade lite kort och myste, nu sitter jag här med min dator och har skrivit världshistorien lääntgsta inlägg haha X) så jag sluter nu men det kanske (bara kanske) kommer ett inlägg till, men ha det bra så länge, 

Puss & kram, Anna! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0